У квартирі (будинку садибного типу) роботи зі встановлення лічильника(ів) виконуються самостійно або спеціалізованою організацією, за рахунок коштів споживача (п. 9 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення).
 
Вимоги до встановлення засобів обліку передбачені п.5.2. «Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України» (надалі «Правил…») «Вузли обліку повинні розташовуватись на мережі споживача, як правило, на межі балансової належності мереж виробника та споживача, або за згодою виробника в приміщеннях, розташованих безпосередньо за зовнішньою стіною будівлі в місці входу водопровідного вводу».
 
Для прийняття лічильника на облік, його необхідно опломбувати після перевірки правильності його встановлення.
 
Викликати  представника  КП «Чернівціводоканал»  для перевірки правильності встановлення лічильника та його опломбування можна за адресою:  вул. Головна, 128, 
м. Чернівці за багатоканальним телефоном 52-58-58, 52-23-94 або перейшовши на сторінку «Виклик контролера».
 
Після отримання від представника КП «Чернівціводоканал» акту про опломбування лічильника Вам необхідно особисто звернутись в абонентний відділ КП «Чернівціводо-канал» за адресою: вул. Головна, 128, м. Чернівці, вікна №№ 1-4 з актом опломбування лічильника та паспортом лічильника для прийняття лічильника на облік.
 
Увага!
Розрахунки за використану воду згідно з показниками лічильника проводяться з моменту прийняття лічильника на облік.