Шановні споживачі!
Отримати необхідну інформацію та відповіді на запитання щодо діяльності підприємства Ви можете за допомогою:
1. Телефонного зв’язку.
0372509260 – єдиний багатоканальний номер телефону для прийому повідомлень від споживачів
0372509261, 0991525858 – багатоканальні номери для консультування споживачів-фізичних осіб (населення)
0504331190 – багатоканальний номер для консультування юридичних осіб
За цими номерами ви можете прослухати інформацію по порядку надання послуг, у тому числі розмір тарифів та плати за абонентське обслуговування, передати показники лічильника, дізнатись про стан свого рахунку, отримати необхідну для юридичних осіб інформацію, зв’язатись з аварійною службою (повідомити про витік або причину відсутності води), поспілкуватись з оператором.
Номери телефонів окремих відділів наведені на наступних сторінках:
2. Поштового зв’язку, надіславши письмовий лист на адресу:
КП «Чернівціводоканал»
вул. Комунальників, 5
м. Чернівці
58023
3. Електронного зв’язку, надіславши листа нa e-mail [email protected]
Або
заповнивши наведену нижче форму
Увага! Перш ніж сформулювати запит, рекомендуємо Вам переглянути сторінку «Запитання-відповіді», де наведено відповіді на типові запитання абонентів.
Також пропонуємо переглянути інформацію у відповідних рубриках на інших сторінках сайту, зокрема «Сторінка споживача» і «Тарифи та послуги».
Ви може написати електронного листа адміністрації КП «Чернівціводоканал», скориставшись формою зворотнього зв’язку, що вказана нижче