Відновлення паролю входу до Особистого кабінету, як і сама реєстрація, не завдасть суттєвих незручностей. Адже виконати всі операції ви можете з будь-якого комп’ютера і лише за кілька хвилин. Ми ж пропонуємо покрокову інструкцію.

1. Зайшовши на стартову сторінку Особистого кабінету чи перейшовши сюди з головної сторінки сайту підприємства, натисніть на іконку «Відновити пароль».

1 — Відновлення паролю

2. У вікні, що відкриється, введіть номер особового рахунку та адресу електронної пошти, яку ви вказували при реєстрації в Особистому кабінеті. Після цього тисніть «Відновити пароль».

2 — Введення особового рахунку та діючої пошти

3. Відразу після того ви побачити інформаційне вікно, де буде вказано, що пароль надісланий на вказану Вами електронну поштову адресу. Тисніть «Особистий кабінет», щоб увійти на стартову сторінку Особистого кабінету.

3— Отримання листа з автоматично згенерованим паролем

4. У новій вкладці Вашого браузера відкрийте власну електронну скриньку. Вам надійде повідомлення від КП «Чернівціводоканал» з темою «Зміна пароля».

5. Скопіюйте пароль зі вказаного листа та вставте його у відповідне поле під час входу до Особистого кабінету.

Якщо ж Ви досі маєте питання стосовно реєстрації та роботи в Особистому кабінеті КП «Чернівціводоканал», пишіть нам на адресу gromaska.priymalnya@gmail.com або телефонуйте 050-434-27-41.