Для створення зручних умов обслуговування населення запроваджено новий графік роботи абонентного відділу (м. Чернівці, вул. Головна, 128).

Мешканці міста мають можливість звернутися до операторів з обслуговування населення (вікна №№1-4) з  наступних питань: 
  • Укладання договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення/відкриття особового рахунку.
  • Звірка стану особового рахунку.
  • Переоформлення особового рахунку (зміна власника).
  • Отримання довідок для оформлення пільг та субсидій.
  • Отримання довідки про відсутність/наявність заборгованості по особовому рахунку.
  • Приймання заявок на опломбування та розпломбування лічильників.
  • Приймання заявок на встановлення лічильників.
  • Взяття на облік встановлених/повірених лічильників.
  • Укладання договорів про реструктуризацію заборгованості (вікно №1).
  • Приймання показників лічильників.