Для створення зручних умов обслуговування населення запроваджено новий графік роботи Центру обслуговування споживачів (м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 7).
Мешканці міста мають можливість звернутися до операторів з обслуговування населення з наступних питань:
- Укладання договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення/відкриття особового рахунку.
- Звірка стану особового рахунку.
- Переоформлення особового рахунку (зміна власника).
- Отримання довідок для оформлення пільг та субсидій.
- Отримання довідки про відсутність/наявність заборгованості по особовому рахунку.
- Приймання заявок на опломбування та розпломбування лічильників.
- Приймання заявок на встановлення лічильників.
- Взяття на облік встановлених/повірених лічильників.
- Укладання договорів про реструктуризацію заборгованості (вікно №1).
- Приймання показників лічильників.
Також працюють багатоканальні телефони Гарячої лінії:
0372509261, 0372509260, 0991525858 – для консультування фізичних осіб
0504331190 – для консультування юридичних осіб