Для створення зручних умов обслуговування населення запроваджено новий графік роботи Центру обслуговування споживачів (м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 7).
Мешканці міста мають можливість звернутися до операторів з обслуговування населення з наступних питань:
- Укладання договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення/відкриття особового рахунку.
- Звірка стану особового рахунку.
- Переоформлення особового рахунку (зміна власника).
- Отримання довідок для оформлення пільг та субсидій.
- Отримання довідки про відсутність/наявність заборгованості по особовому рахунку.
- Приймання заявок на опломбування та розпломбування лічильників.
- Приймання заявок на встановлення лічильників.
- Взяття на облік встановлених/повірених лічильників.
- Укладання договорів про реструктуризацію заборгованості (вікно №1).
- Приймання показників лічильників.
Також працює багатоканальний телефон Гарячої лінії:
0991525858 – call-центр