Власники (користувачі) нежитлових будівель (приміщень у будівлях), для укладання з КП «Чернівціводоканал» договору на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення мають подати повний пакет документів для оформлення договору до юридичного відділу: м. Чернівці, вул. Комунальників, 5 каб. 300.

Прийом документів здійснюється:  понеділок – п`ятниця з 8:30 – 12:30 год.

Контакти для довідок: тел. (0372) 54-74-66; 050-374-09-73; email – [email protected]

Видача договорів  після отримання повідомлення по телефону або email – [email protected].

 

Перелік необхідних документів для укладання договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення:

  1. Заява про укладення договору (завантажити бланк для заповнення);

 

  1. Дислокація об’єктів водоспоживання та вузлів обліку води (додаток до договору, заповнюється у двох екземплярах) (завантажити бланк для заповнення)

 

  1. Довідка про загальну площу території та систему водовідведення (для власників/користувачів будівель) (завантажити бланк для заповнення)

 

  1. Правовстановлюючі документи:

4.1.  Для існуючого об’єкта – копія правовстановлюючого документа щодо права власності або користування на об’єкт водоспоживання, земельну ділянку (витяг з реєстру прав, договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди тощо);

Для будівництва – копія дозволу на здійснення будівельних робіт та копія правовстановлюючого документа на земельну ділянку (договору оренди земельної ділянки, акту постійного користування земельною ділянкою, акту про право власності тощо);

Для новозбудованих об’єктів – копія акту введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, акту приймання-передачі, акту готовності об’єкта до експлуатації та сертифікату відповідності, копія правовстановлюючого документа щодо права власності або користування на об’єкт водоспоживання, земельну ділянку (витяг з реєстру прав, договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди тощо);

4.2.  Для юридичних осіб – Копія статуту юридичної особи та положення структурного підрозділу (якщо договір укладається структурним підрозділом від імені юридичної особи), копія витягу/виписки з ЄДР; копія документів, що підтверджують повноваження особи на підписання договору від імені юридичної особи (протоколу про обрання, наказу про призначення, Контракту, Довіреності тощо); копія паспорту 1-ої, 2-ої, 3-ої-6-ої (де вклеєна остання фотокартка із відповідним записом про це та підписом посадової особи), сторінки, де вказано останнє місце проживання особи, яка уповноважена на підписання договору.

Для фізичних осіб – Копія паспорту 1-ої, 2-ої, 3-ої-6-ої (де вклеєна остання фотокартка із відповідним записом про це та підписом посадової особи), сторінки, де вказано останнє місце проживання (для фізичних осіб та осіб які уповноважені на підписання договору); Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; копія витягу/виписки з ЄДР (для ФОП); Нотаріально посвідчена довіреність на фізичну особу, яка має право отримувати, надавати, оформляти відповідні документи для укладення договору, а також має право підписання, укладання договору, копія паспорту довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача).

  1. Проєктно-технічна документація:

Копія паспорта виробника на прилад обліку, за наявності – свідоцтво про повірку. У разі, якщо лічильник відсутній, не повірений, не працює або втрачені документи – Ви можете звернутися до Центру обслуговування споживачів КП «Чернівціводоканал» м. Чернівці, вулиця Героїв Майдану, 7 (графік роботи: понеділок – п’ятниця – 09:00-18:00 год, обідня перерва – 13:00-14:00 год)

Копія акту  прийняття  вузла комерційного/розподільного  обліку  на  абонентський  облік.  Можна отримати в Центрі обслуговування споживачів КП «Чернівціводоканал»: м. Чернівці, вулиця Героїв Майдану, 7 (графік роботи: понеділок – п’ятниця – 09:00-18:00 год, обідня перерва – 13:00-14:00 год)

Для існуючого об’єкта:

Копія технічних умов та робочого проєкту (за потреби)

 

Для будівництва та новозбудованих об’єктів додатково:

Копія технічних умов та робочого проєкту

Копія акту приєднання

  1. Заява про порядок обслуговування та заміну вузла (вузлів) комерційного обліку (за бажанням) (завантажити бланк для заповнення)
  2. Інші документи (за необхідності)

При зміні власника додатково:

Лист про припинення дії договору (від попереднього власника)  або вилучення з договору об’єкту (-ів) (завантажити бланк для заповнення)

Копія акту опломбування запірно-регулюючої арматури в закритому стані або трьохсторонній акт прийому-передачі приладів обліку води зі значенням останніх показників приладу обліку води на які повинна бути відсутня заборгованість за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (поперед. власник) Можна отримати в Центрі обслуговування споживачів КП «Чернівціводоканал» м. Чернівці, вулиця Героїв Майдану, 7 (графік роботи: понеділок – п’ятниця – 09:00-18:00 год, обідня перерва – 13:00-14:00 год)

Бланки документів:

Договір з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (завантажити бланк для заповнення)

Заява про виготовлення акту розмежування балансової належності (завантажити бланк для заповнення)

Бланк додаткової угоди про зміну назви/реквізитів споживача (завантажити бланк для заповнення)