Якщо ви або контролер КП “Чернівціводоканал” помітили, що пломба на лічильнику заржавіла, деформована або взагалі відпала, варто звернутись до Центру обслуговування споживачів (Героїв Майдану, 7) для того, щоб лічильник повторно опломбували.
Якщо цього не зробити вчасно, потім можуть бути нараховані штрафні санкції та відключено водопостачання.
Фахівці КП “Чернівціводоканал” під час однієї з планових перевірок виявили відсутність пломби на лічильнику однієї з автомийок неподалік Калинівського ринку. Власника підприємства попередили, що в триденний термін він повинен звернутись в Центр обслуговування споживачів для опломбування лічильника, інакше воду буде відключено. Власник проігнорував це попередження, тому після закінчення триденного терміну джерело водопостачання закрили і опломбували. Повторне підключення коштуватиме від двох до трьох тисяч гривень, також підприємець повинен сплатити штраф за безоблікове споживання води, а це – близько 40 000 грн.
Звернувся б вчасно – гроші б зекономив…