Світ не стоїть на місці та потребує змін і розвитку. На сьогодні в пріоритеті є створення належних умов для якісного та ефективного обслуговування споживачів. Прикладом таких нововведень є КП «Львівводоканал».
Минулого тижня відбулась робоча зустріч з працівниками КП «Львівводоканал» з обміну досвіду в обслуговуванні споживачів в умовах та відповідності до чинного законодавства.
Особливістю Центру обслуговування споживачів є запровадження електронної черги та сучасного програмного забезпечення, що дозволяє не лише знизити навантаження на працівників, які обслуговують абонентів, а і скоротити час очікування клієнтів на вирішення їх питань. А також для зручності роботи зі споживачами на підприємстві працює call-центр та різні онлайн-сервіси.
Чернівці також готові до таких змін. Відкриття сучасного Центру обслуговування – вагомий крок до надання швидких та якісних послуг. На сьогодні КП «Чернівціводоканал” працює над тим, щоб їх реалізувати.