КП “Чернівціводоканал” запровадило для споживачів декілька зручних способів передачі показників лічильників шляхом SMS-повідомлення та VIBER- повідомлення.
Такі методи передачі показників лічильника зекономлять час абонента, та зроблять процес обслуговування швидким та комфортним.

Передача показників лічильника холодної води через СМС-повідомлення

Щоб передати показники лічильника холодної води необхідно відправити СМС на номер 099 1 52 58 58 з текстом: NNNNN XXXX, де NNNNN – номер особового рахунку споживача, XXXX – поточні показники лічильника.
За наявності декількох приладів обліку холодної води необхідно передавати показники кожного лічильника окремо.
Вартість відправки SMS-повідомлення встановлюється згідно тарифного плану оператору зв’язку абонента.

Як передати показники лічильника холодної води через “Viber”?

Для передачі показників необхідно завантажити мобільний додаток VIBER на смартфон та додати у контакти номер: +38 099 1 52 58 58.

Для врахування даних у тексті повідомлення потрібно вказати:
– номер особового рахунку;
– адресу (вулиця, будинок, квартира);
– поточні показники лічильника;
– місце встановлення (кухня, туалет)
Наприклад: 12345*вул. Головна, 128/1*1111*туалет

За наявності декількох приладів обліку холодної води, слід вказувати їхні номери, поточні показники кожного та місце встановлення (кухня, туалет).

Як і раніше, про обсяги спожитої води можна інформувати:

– за телефонами: 52-58-58 або 52-23-94.

– через сайт підприємства https://vodokanal.cv.ua або на електронну адресу: abon.cv@gmail.com;

– особисто до абонвідділу підприємства за адресою: м. Чернівці, вул. Головна, 128

КП “Чернівціводоканал” наголошує, що немає потреби передавати показники одразу усіма наявними каналами, достатньо обрати для себе один найбільш зручний спосіб та скористатися ним. Приймаються показники лічильників щомісяця з 25 по 30 (31) число.