Співробітники абонентного відділу КП «Чернівціводоканал» відвідали тренінг з комунікації.

Цього разу на дводенний консультаційний семінар запросили співробітників абонентного відділу, а саме – операторів, бухгалтерів, провідних інженерів.

Основним предметом вивчення та обговорення стали правила ефективного спілкування та переконання співрозмовника, комунікативні маніпуляції та протидія ним. Також учасники виконували практичні вправи з ефективного спілкування і розробляли плани ефективного тайм-менеджменту.

Тренінг є частиною реалізації проекту «Проект муніципального водного господарства м. Чернівців, стадія 1», за умовами якого співробітники КП «Чернівціводоканал» вивчають сучасні напрямки розвитку підприємств на профільних тренінгах. Організовує таке навчання консалтингова компанія GFA.

Тренінг провела cтарший консультант з питань залучення громадськості, директор департаменту з питань соціологічних досліджень та зв’язків з громадськістю ТОВ «Інститут місцевого розвитку», к. т. н., доцент Кадрія Сафіуліна.