В рамках реалізації проекту «Проект муніципального водного господарства м. Чернівців, стадія 1» співробітники КП «Чернівціводоканал» відвідують профільні тренінги, які для них організовує консалтингова компанія GFA.

Тема сьогоднішнього тренінгу «Ефективна комунікація зі споживачами як запорука підтримки позитивного іміджу підприємства у масовій свідомості». На нього завітали співробітники абонентного відділу. Серед них – оператори комп’ютерного набору, контролери, механіки, контролери.

Тренінг проводить cтарший консультант з питань залучення громадськості, директор департаменту з питань соціологічних досліджень та зв’язків з громадськістю ТОВ «Інститут місцевого розвитку», к. т. н., доцент Кадрія Сафіуліна.

На тренінгу опрацьовують методи емоційної саморегуляції у стресових умовах, психологічні аспекти уникнення конфліктних ситуацій під час ділового спілкування, технології ефективної комунікації зі споживачами та методи спілкування по телефону.

<
>